【魷魚遊戲 001 】「剛布爺爺」吳永秀成韓國史上第一人 獲得金球獎最佳男配角!






 

請Like我哋個Page:

 




2021年夏天,《魷魚遊戲》播出後掀起咗全球追劇熱潮,都成為咗大家萬聖節嘅模仿首選。2022年《魷魚遊戲》熱潮未退,而且仲有更多好消息!

(圖片來源: Facebook@Golden Globe)


劇中飾演「剛布爺爺」、「一號老人」嘅吳永秀獲得第79屆美國金球獎戲劇類最佳男配角,係韓國史上第一位獲得金球獎演技獎項嘅本土演員。



(圖片來源: YouTube@KBS WORLD News )

喺演藝界長達55年 嘅吳永秀一開始接獲消息仲唔敢相信,以為自己只係入圍。

後來佢發表得獎感言:「聽到獲獎消息後,人生第一次想跟自己說『原來我很不錯的』...」

(圖片來源: Golden Globe)


衷心恭喜「剛布爺爺」攞獎,亦期待佢為觀眾帶嚟更多作品!






 

請Like我哋個Page:

 

你也有精彩的人和事跟我們分享?想查詢廣告合作?請Inbox話我哋知!





沒有留言

Blogger 提供.