【單車初體驗!】將軍澳寶琳單車徑好玩!租單車3大留意要點!


夏天自然是為小朋友放電的好日子,將軍澳多單車徑,去踩單車算是一流。見到不少KOL講過新都城一期有間單車舖,於是搵咗個星期日帶埋小食家Abby去踩單車啦!

第一次去,交通幾方便,喺寶琳站落咗車,基本上過一條馬路,沿住商場外圍向單車徑方向行,就會見到嗰間單車舖Biba QQ。

1. 收費按金及時租:
按金100蚊,一個鐘就40蚊,兩個鐘都係80蚊,算係好抵。好快手職員就安排咗一部有輔助轆嘅單車畀佢踩,初時都有少少碰碰跌跌,習慣咗平衡之後都踩得好快呀!

2. 事先嚴格檢查輔助轆及結構:
第二個星期諗住再去,不過呢部單車個輔助轆唔係幾啱位,靠咗左傾,本身都有問過佢哋部車有啲唔平,職員又堅稱無問題,仲話一定係咁。小朋友又心急去玩,我哋就畀佢去踩,結果Abby發現部車好難控制,踩兩下就會偏離方向,好快就跌咗兩次,好彩我哋喺佢身邊即刻扶住佢,唔駛跌得咁傷。結果唔夠十分鐘就折返,我哋建議大家事先必須檢查清楚,收車覺得有問題就唔好踩,否則錢又要畀氣又要受呀!

3. 早啲去租多啲車揀:
我哋要求換過一部車,佢哋又話租晒出去,得番呢部,咁好明顯呢部就係本身唔得,係賣剩蔗嚟,我哋兩次去都係下晝兩點幾。據職員所講,應該要朝早時間嚟應該會多啲單車揀,講真你信唔信就見人見智啦。合共耗花半個鐘,佢哋收足一個鐘錢。咁大家記得早啲去啦,唔好好似我哋咁啦。


沿路鳥語花香,都算唔錯呢。


嘩,做乜踩到咁快一枝箭咁!


間舖開喺單車徑隔離真係正呀!



更多海嵐航空趣聞:
https://www.facebook.com/abbycheunghk



沒有留言

Blogger 提供.