【江旻憓女神!】東京奧運女子重劍個人賽晉身8強!惟8強止步!






 

請Like我哋個Page:




(圖片來源:江旻憓IG)

香港隊江旻憓喺女子重劍個人賽,以15:8將嚟自波蘭嘅對手擊敗!可惜之後被俄羅斯嘅對手以10:15擊退,8強止步,無法晉級。但仍然係香港咁耐以嚟首位喺奧運晉身8強嘅香港劍手!

江旻憓早年已經喺亞洲青少年錦標賽奪得多面獎牌,更兩度喺2008及2010年當選「香港傑出青少年運動員」;佢曾經代表香港喺仁川亞運會及雅加達亞運會贏得兩面銅牌,又試過喺2019年初劍擊世界盃古巴站和巴塞隆拿站女子重劍項目都奪得金牌,成為首名喺此級賽事奪得最佳成績的香港劍手,世界排名更曾升至第一位,現時排名第七位!佢仲係文武雙全,喺2012年成功考入美國史丹福大學,國際關係學士學位畢業!







 

請Like我哋個Page:

 

你也有精彩的人和事跟我們分享?想查詢廣告合作?請Inbox話我哋知!





沒有留言

Blogger 提供.